Subject: FW: IP6976 Kose vallas Marguse külas õhuliini tööd
From: Elliko Kõiv <[email-masked]>
To: "MNT Teed" <[email-masked]>
Date: Wed, 2 Oct 2024 15:19:07 +0300

Tere

Edastan.

Parimate soovidega

Elliko Kõiv

Tehnovõrkude koordinaator

Planeerimise osakond

Tehnovõrkude üksus

Tel: 57 848 581

E-post:  <mailto:[email-masked]>
[email-masked]

 <http://www.transpordiamet.ee/> www.transpordiamet.ee

Valge 4 / 11413 Tallinn / Transpordiamet

From: Adele Pärna <[email-masked]>
Sent: Wednesday, October 2, 2024 3:11 PM
To: Elliko Kõiv <[email-masked]>
Subject: IP6976 Kose vallas Marguse külas õhuliini tööd

Tere, Elliko!

Saadan plaanid. Tekstiliselt olen välja toonud rippe maksimaalse väärtuse
tee pinna suhtes. DWG-s on näha ka olemasolev ripe ja kuskil kõrval
teedega ristumiste jooniste eskiisid, mille arvutamiseks tegin (teine
ristumine ei ole Transpordiameti teega).

Maantee, millega ristume: 14 Kose-Purila tee.

Suur suur tänu!

Parimat!

Adele Pärna

Projekteerija

AS KH Energia-Konsult

M:  5324 0959

khenergia.ee

---

Kiri on saadetud väljastpoolt valitsemisala.  Ärge avage kirjaga kaasa
tulnud linke või manuseid enne, kui olete saatja õigsuses ja sisu
turvalisuses kindel.